Обработка на акустични китари

 

Acoustic Guitar Recording

Обработка на записани акустични китари

Възползвайте се от тази наша услуга и вие ще постигнете отличен звук на акустичните си китари. Тя е идеална и за тези от вас, които разполагат с ограничен бюджет или време за звукозапис.

Отличен звук на акустичните ви китари

Услугата е отлична възможност тези от вас, които не могат или не желаят да си позволят дълги студийни смени и многобройни експерименти с различни микрофони и позиции при записа на акустичните китари за продукцията си. Достатъчно е да ни изпратите записаните писти и ще получите отличен звук на акустичните си китари. Препоръчваме да ни изпратите и референция (пример) за търсения звук или да ни разкажете как бихте желали да звучат китарите ви в песента. За целта, можете да се свържете с нас тук.

Как да ни изпратите записания си инструмент

Информация за това как да запишете и ни предоставите записания от вас материал, можете да намерите тук, или да получите като се свържете с нас тук. Ние ще вложим дългогодишния си опит и умения по отношение на запис и смесване на акустични китари. Ние ще удовлетворим в най-голяма степен вашите очаквания. Ще обработим акустичните китари спрямо вашето желание така, че те да се впишат възможно най-добре в концепцията на вашите песни. След това, ние ще ви изпратим пример на обработения материал, който да чуете и одобрите. Ако желаете, можем да ви помогнем и да комбинирате различни типове звук на акустични китари, дори при един изпратен източник, за постигане на по-интересно или нестандартно звучене. Правейки това за вас, ние  гарантираме перфектна фазова съвместимост между отделните канали, които ще получите след обработката. Така ще избегнете много проблеми и „подводни камъни“ в процеса на смесване след това.

Звучи ви невероятно? Просто ни изпратите вашите записани акустични китари, или се свържете с нас. За повече информация тук и ще се уверите.

Заплащане след одобрение

Ние ще приемем вашето плащане и ще ви изпратим целия обработен материал едва след като одобрите обработените и изпратени от нас примери на вашите акустични китари.

Демо

Пример на звук от акустична китара Martin DC16-GTE, записана с пиезокристален адаптер и обработена в Toxity Studio, можете да чуете по-долу. Обработките са направени от Борис Бончев, като за целта са използвани плъгините Soundmachine Wood Works, Manley Massive Passive Tube Sstudio Equaliser, Pultec EQP-1A Tube Equaliser и Brainworx BX Digital V3 Equaliser.

 

Запис преди обработката

 

 

Обработена китара, вариант 1

 

Обработена китара, вариант 2

 

Обработена китара, вариант 3

 

€ 20

Обработка на акустични китари - цена на канал

  • Отстъпка за всеки следващ канал - 30%
  • Обработка на звука по референция на клиента
  • Елиминиране на DC Ofset
  • Коригиране на фазови разлики при повече от един записан канал от един звуков източник
  • Постигане на отлично звучене самостоятелно или в микса

€ 11

Цена с Отстъпки

  • За самофинансиращи се български музиканти - 15%(важи и за един канал)
  • За участници в проекта на Токсити Груп - Маркет Радио - 20% (важи и за един канал)
  • За всеки следващ канал иапратен ни за обработка в едно поръчка - 30%

Всички цени са без ДДС.

ОЩЕ ЗА НАШЕТО ОБОРУДВАНЕ

Dytronics Cyclosonic Panner

Posted by on / 0 Comments

Dytronics Cyclosonic Panner е революционен аналогов ауто панер, със зашеметяващи ефекти на 2D и 3D панер, както и ефекти на модулация. Създаден през 1984 година, той може да предаде изключителен аналогов характер и ефекти на панинг и модулация, на записания материал. Аналоговото устройство Dytronics Cyclosonic Panner е високотехнологичен екстремен апарат за студийни ефекти. Той има...

Прочети повече

Ampeg SVT3-PRO

Posted by on / 0 Comments

Ampeg SVT3-PRO е един от бас усилвателите, определящи съвременното звучене на бас китара. Такъв звук може да бъде чут при групи като Primus, а защо не и Metallica. Както всички плъг-ини разработени за платформата на Universal Audio, Ampeg SVT3-PRO пресъздава изчкючително реалистично възможностите на хардуерното устройство. Възползвайте се! Посредством разработената от Universal Audio „Unison“ технология, при...

Прочети повече

Marshall Plexi Superlead 1959

Posted by on / 0 Comments

    Marshall Plexi Superlead – История Marshall Plexi Superlead 1859 е един от най-емблематичните китарни усилватели. Той е създаден през 1965 година. Произвежда се до 1981 година, след което е заменен от JCM800. След 1991 година, този модел е неколкократно преиздаван. Разработен е от Кен Бран (Ken Bran) и Дъдли Кравен (Dudley Craven). Това се...

Прочети повече

Neve 33609 Compressor – Limiter

Posted by on / 0 Comments

  Neve 33609 Compressor – Limiter plug-in Създаден през 1969 година, стерео VCA компресорът Neve 33609 е един от култовите компресори в професионалния звукозапис. Неговото звучене дава възможност както за „прозрачна“, едва доловима компресия, така и за екстремно оцветяване на обработения материал. Това може да се получи с комбинации от включените в устройството компресор и...

Прочети повече

Neve 88RS Channel Strip

Posted by on / 0 Comments

  Серията 88 на Neve е образец за широко форматна конзола. Тя е въведена през 2001 година и е известна със своята зашеметяваща дълбочина и детайл. Тя е съчетава а в себе най-доброто от всичко, което Neve са направили преди това. Не случайно такива конзоли се намират в едни от най-добрите студия по света, като Skywalker, Ranch, Capitol...

Прочети повече

Cubase Pro 9

Posted by on / 0 Comments

  Steinberg – Cubase Pro 9 Toxity Studio разполага с най- новата версия на софтуера на Steinberg – Cubase Pro 9. С този софтуер ние имаме опит още от далечната 1993 година. Версия 9 studio e съобразена с най-съвременните стандарти в музикалния звукозапис. Тази най-нова версия на софтуера, позволява студийното време да се използва изключително...

Прочети повече

MXR Flanger Doubler

Posted by on / 0 Comments

  MXR Flanger Doubler UAD2 Plug-in вече е част от нашето оборудване. Той звучи невероятно. MXR Flanger Doubler е едно от най-добрите устройства от този тип, правени някога. Може да се използва както като класически фленджър, така и при дублиране на инструменти или вокали. Обработеният с него звуков материал чудесно се вписва в микса и има същият...

Прочети повече

1176 Classic Limiter Collection

Posted by on / 0 Comments

Прототипът на Universal Audio 1176 е разраборен от Бил Путъм (Bill Putham) и представлява изключителен технологичен пробив. Това е първият ултра бърз транзисторен пик лимитер. Той е дал своя характер и пънч на много от най-емблематичните песни в историята. Universal Audio са моделирали трите модификации на този компресор – 1176 Rev A, 1176 Rev E и...

Прочети повече

LA2A Silver & Grey

Posted by on / 0 Comments

  LA2A Silver & Grey UAD-2 Plug-ins С полиран алуминиев панел и модул за редуциране на гейна (gain reduction) – T4B, LA2A версия „Silver“ е създаден в края на шейсетте години от Бил Путъм (Bill Putham). Той е може би най-гъвкавия от трите опто компресора – LA2, LA2A Silver и LA2A „Gray“. Разработеният в средата на шейсетте...

Прочети повече

Teletronix LA2

Posted by on / 0 Comments

Teletronix LA2 UAD Plug-in Създаден през далечната 1960 година, LA2 предхожда класическия компресор LA2A. Той реагира бавно на обработвания звуков материал и има изключително музикален звук, който се дължи на неговата уникална технологична архитектура. Това е измисленият преди повече от 50 години луминисцентен панел, който е вложен в неговия Т4 модул. LA2 може да работи много прозрачно, но...

Прочети повече
Няма повече